loading...
لك سافت
آرمان امرایی بازدید : 210 پاییز 1392 نظرات (0)



من تو این پست قصد دارم سری اول از مجموعه کتاب های هری پاترو برای شما بزارم . به دلیل کاهش حجم این کتاب ها در سه قسمت جداگانه پست می شن . امیدوارم از خوندن این رمان ها لذت ببرید .


برای دانلود به ادامه مطالب مراجعه کنید......

آرمان امرایی بازدید : 247 پاییز 1392 نظرات (0)



این هم یه پست تاریخی دیگه برای شما کاربران ایرانی . در این پست نحوه و چگونی ساخت کانال سوئز به دست معماران هخامنشی شرح داده شده است . امیدوارم که با خواندن این کتاب به هوش و ذکاوت دیرینه مان پی ببریم .

داریوش یکم ، شاهنشاه بزرگ هخامنشی هنگامی که می خواست بخش های باختری و خاوری شاهنشاهی خود را با یک راه آبی به هم بپیوندند ، باید به کشف را های آبی ناشناخته دست می زد . از این روی به اسکولاس کاریابی اهل کاریندا ، فرمان داد با چند کشتی جنگی پارسی سراسر کرانه های دریایی شاهنشاهی را شناسایی کند و در این باره گزارش ذهذ .........



برای دانلود به ادامه مطالب مراجعه کنید .


آرمان امرایی بازدید : 164 تابستان 1392 نظرات (0)



بعد از مدت ها می خوام یه پست تاریخی بدم . من تو این پست قصد دارم که وصیت نامه داریوش بزرگ رو واسه دانلود بزارم . امیدوارم با خوندن این وصیت نامه به عظمت داریوش بزرگ پی ببرید .


برای دانلود به ادامه مطالب مراجعه کنید ......

آرمان امرایی بازدید : 185 تابستان 1392 نظرات (0)



\
\


بشتر به دلیل مبالغاتی که روزنامه ها و رسانه های عمومی درباره هک و هکرها انتشار داده و می دهند ، و همچنین عدم آگاهی کاربران با دانش کامپیوتر و فناوری اطلاعات باعث شده است که این عناوین برای آن ها مرموز و هکرها افرادی خارق العاده تصور شوند . حال آنکه هک در ساده ترین حالت می تواند ناشی از خطاهای برنامه نویسی و کاربرد باشد و یک جوان کنجکاو و کم اطلاع از دانش کامپیوتر می تواند یک هکر باشد . 
امروزه هکرها طیف وسیعی از کاربران را تشکیل می دهند که بعضی از آن ها حتی در مقام مدیر سیستم و مشاوره مشغول به فعالیت می باشند . 
مفهوم هک همپای پیشرفت کامپیوتر همواره تغییر کرده است . در ابتدا مفهوم هک استفاده از ابزارهای الکترونیکی و ارتباط نظیر تلفن جهت استفاده رایگان از آن ها بود که بعدها توسط کارشناسان نرم افزار جهت استفاده رایگان از آن ها بود که بعدها توسط کارشناسان نرم افزاری جهت بدست آوردن کد و اطلاعات برنامه ها تغییر نمود و در حال حاضر هک به دستیابی غیر مجاز به اطلاعات یک کامپیوتر یا شبکه گفته می شود . با توجه به اینکه این کار غیر قانونی و گاهاً مخرب است ، هکرها به عنوان کاربران خطرناک و حتی پس از حملات ۱۱ سپتامبر بعنوان تروریست کامپیوتری مشهور شده اند . 
در گذشته ، تصور عمومی بر آن بود که هکرها بی آنکه قابل ردیابی باشند اطلاعات را به سرقت می بردند ، این در حالی است که اگر از کارشناسان امنیت کامپیوتر در این موارد استفاده شود ، می توانند نحوه هک شدن و نیز حتی فرد هکر را نیز شناسایی کنند . 
هک میتواند جنبه شخصی یا حرفه ای داشته باشد ، به عبارت دیگر ، هکرها می توانند کلمات عبور یا اطلاعات شخصی یا شرکتی را به سرقت ببرند و یا در سطح بالاتری برای امنیت ملی خطراتی ایجاد کنند ، مانند دخالت در امور ارتباطی و مالی و ... .

برای دانلود کتاب به ادامه مطالب مراجعه کنید .....

آرمان امرایی بازدید : 169 تابستان 1392 نظرات (0)



گروه برنامه Sistem Tools  در ویندوز شامل یکسری برنامه های کاربردی ویندوز هستند . ویندوز برای اینکه اشکالات بوجود آمده در سطح دیسک را رفع کندو پیکربندی برنامه ها را تنظیم کند از یکسری برنامه های سیستمی استفاده می کند که این برنامه ها دا خل گروه برنامه های (Sistem Tools ) قرار دارند . 


برای دانلود فایل به ادامه مطالب مراجعه کنید ......

آرمان امرایی بازدید : 139 تابستان 1392 نظرات (0)



فایل dll یک کتابخونه ازData و Code هست که می تونه در یک زمان توسط چندینApplication مورد استفاده قرار بگیره .برای مثال در سیستم عامل Windows فایل Comdlg32.dll عملکرد های مربوط به Dialog Box ها رو انجام میدهدر نتیجه هر Application ی در ویندوز می تونه از توابعی که توی این dll هستند موقع باز کردن Dialog Box استفاده کنه .مزیت اصلی فایل های dll در استفاده مجدد و همینطور استفاده بهتر از حافظه سیستم هست .


برای دانلود به ادامه مطالب مراجعه کنید....


آرمان امرایی بازدید : 179 تابستان 1392 نظرات (0)




در نسخه جدید css  یعنی css3  تعدادی تگ جدید اضافه شده است که پویایی سایت شما را بالاتر می برند . با فراگیری این آموزش ها شما می توانید رویای خود را برای داشتن یک سایت زیبا محقق کنید . 

از سری آموزش های این فیلم ها عبارتند از :


چرخاندن تصاویر 


گردکردن گوشه تصاویر 


میزان شفافیت 


انیمیشن و متحرک سازی 

 

و.....


برای دانلود به ادامه مطالب مراجعه کنید......


آرمان امرایی بازدید : 220 تابستان 1392 نظرات (0)



FontCreator به شما اجازه می دهد تا به ایجاد و ویرایش فونت های TrueType و OpenType بپردازید. این ابزار به عنوان یکی از ابزارهای مورد نیاز و قدرتمند طراحی برای      طراحان گرافیکی و متخصصان تایپوگرافی شناخته شده است و رابط کاربری آسان این نرم افزار باعث شده تا حتی کاربران مبتدی نیز قادر به ایجاد فونت باشند. در این نسخه از نرم افزار ویژگی هایی برای فونت ها فراهم شده است تا شما به وسیله آن ها قادر به بهبود کیفیت فونت های خود باشید. همچنین ابزارهایی به منظور ساده سازی و سرعت بخشیدن به فرآیند طراحی فونت، به نرم افزار افزوده شده است. تغییر و بهبود اسکریپ ها به شما اجازه می دهد تا هزاران کاراکتر را ظرف چند ثانیه ایجاد کنید و تولید هوشمند کامپوزیت های FontCreato به شما اجازه تولید اتوماتیک طرح کلی برای بیش از 2200 کاراکتر را خواهد داد.



آرمان امرایی بازدید : 175 تابستان 1392 نظرات (0)



بسیاری از کاربران اینترنت وقتی با تصویری زیبا در وب مواجه می شوند آن را save  می کنند . حال برخی از این کاربران اقدام به بزرگنمایی تصویر می کنند که با افت شدید کیفیت همراه است . این نرم افزار که امروز برای دانلود در سایت قرار داده شده است دارای امکاناتی است که می تواند تصاویر دلخواه شما را با نازل ترین افت کیفیت بزرگ کند .


ازجمله دیگر امکانات این نرم افزار عبارتند از :


قدرت پردازش بالا 


امکان حذف نویز از عکس ها 


و....


برای دانلود نرم افزار به ادامه مطالب مراجعه کنید .....


تعداد صفحات : 18

درباره ما
Profile Pic
دانلود رایگان، سایت دانلود با لینک مستقیم، از دانلود لذت ببرید!، دانلود نرم افزار، دانلود برنامه و بازی موبایل، دانلود بازی، دانلود کتاب، دانلود فیلم، دانلود گرافیک، دانلود مکینتاش، دانلود موزیک، دانلود آموزش,دانلود, لینک مستقیم, نرم افزار, موبایل, بازی, کتاب, گرافیک, بازی, اموزش, مکینتاش, موزیک, فیلم, انتی ویروس, فتوشاپ, ویندوز, مستند, انیمیشن, فونت فارسی, دیکشنری, download, crack, serial, office 2013, windows 8, antivirus, software, mobile, game, graphic, video, ebook, tutorial, audio, macintosh, nod32, idm, photoshop, \d sd nhkg,n, nhkg,n
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 141
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 173
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 1,030
  • بازدید سال : 21,341
  • بازدید کلی : 330,948