loading...
لك سافت
آرمان امرایی بازدید : 216 تابستان 1392 نظرات (0)

LAKSOFT.IR

سهراب سپهری ( ۱۵ مهر ۱۳۰۷ در کاشان - ۱ اردیبهشت ۱۳۵۹ در تهران) شاعر و نقاش ایرانی بود. او از مهم‌ترین شاعران معاصر ایران است و شعرهایش به زبان‌های بسیاری از جمله انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی و ایتالیایی ترجمه شده است. وی پس از ابتلا به بیماری سرطان خون در بیمارستان پارس تهران درگذشت. وی در ابتدا به سبک نیمایی شعر می سرود ولی بعدها رویه خودش را باز شناخت. در این شیوه جدید سهراب سپهری بر دیدگاه انسان مدارانه و آموخته هایی که از فلسفه ذن فرا گرفته بود به شیوه جدیدی دست یافت که «حجم سبز» شیوه تکامل یافته سبکش محسوب می شود. وی عادت داشت که دور از جامعه آثار هنری اش را خلق کند و برای رسیدن به تنهایی هایش «قریه چنار» و کویرهای کاشان را انتخاب کرده بود.

برای دانلود به ادامه مطالب مراجعه کنید .....و

gazanfari بازدید : 1280 تابستان 1392 نظرات (0)


با سلام

تو این پست می خواستم یه نرم افزار خیلی جالب بهتون معرفی کنم . این نرم افزار می تونه هر بازی که می خواید رو هک کنید و تیر و جان و یا هر چیز دیگه ای رو که می خواید تغییر بدید یا freeze کنید . دیگه دنبال ترینر نگردید این نرم افزارو دانلود کنید و لذت ببرید . دانلود در ادامه مطلب ...

آرمان امرایی بازدید : 288 تابستان 1392 نظرات (0)

laksoft.ir

این پست شامل روش هایی است که باعث می شود سرعت کامپیوتر و اینترنت شما افزایش یابد و به کارایی این بیفزاید .امیدوارم از این روش ها استفاده لازم را ببرید .

برای دانلود به ادامه مطالب مراجعه کنید......1


آرمان امرایی بازدید : 236 تابستان 1392 نظرات (0)

laksoft.ir


Media Player Classic نرم افزاری رایگان ، ساده و محبوب برای مشاهده ی سریع فیلم های ویدئویی شما می باشد که به دلیل رابط کاربری آسان و زیبا همراه با تمام ویژگی های لازم و کافی مورد نیاز شما از یکپلیر می تواند گزینه ی خوبی برای مشاهده ی فیلم های شما با کیفیت عالی باشد.

ز ویژگی های حائز اهمیتی که این پخش کننده را از پلیرهای مشابه متمایز کرده است می توان به پشتیبانی از همه ی فرمت های صوتی و تصویری ، پشتیبانی از زیرنویس ، پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله فارسی و … اشاره کرد.

این پلیر با پشتیبانی گسترده ی خود از فرمت های مختلف ، کاربران زیادی را از سرتاسر جهان به سمت خود کشیده است که برخی از فرمت ها عبارتند از :

WAV، WMA، MP3، OGG، SND، AU، AIF، AIFC، AIFF، MIDI، MPEG، MPG، MP2، VOB، AC3، DTS، ASX، M3U، PLS، موم، ASF، WM، WMA، WMV، AVI ، CDA، JPEG، JPG، GIF، PNG، BMP، D2V، MP4، SWF، MOV، QT، FLV، WEBM

این پلیر از زبان های مختلف دنیا پشتیبانی می کند و می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب آخرین نسخه ی منتشر شده ی آن را دریافت کنید.



آرمان امرایی بازدید : 227 تابستان 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گاه تاریخ ایران را از ورود آریایی‌ها (که نام ایران نیز از ایشان گرفته شده‌است) به فلات ایران آغاز می‌کنند. ولی این به این معنی نیست که فلات ایران تا پیش از ورود ایشان خالی از سکنه یا تمدن بوده‌است. پیش از ورود آرییایان به فلات ایران تمدنهای بسیار کهنی در این محل شکفته و پژمرده بودند و تعدادی نیز هنوز شکوفا. برای نمونه تمدن شهر سوخته (در سیستان)، تمدن عیلام (در شمال خوزستان)، تمدن جیرفت (در کرمان)، تمدن ساکنان تپه سیلک (در کاشان)، تمدن اورارتو (در آذربایجان)، تپه گیان (در نهاوند) و تمدن کاسی‌ها (در لرستان امروز) ذکر می‌شود.

برای دانلود به ادامه مطالب مراجعه کنید.....


gazanfari بازدید : 337 تابستان 1392 نظرات (0)



با سلام 

 در این پست می خوام یه نرم افزار جالب برای تبدیل لپ تاپ تون به مودم وایرلس بذارم . این نرم افزار کاری میکنه که شما تا شعاع 10 متری از لپتاپ یا هر کامپیوتری که سخت افزار وایرلس داشته باشه بتونید با موبایل یا لپ تاپی دیگه به اینترنت و صل باشید . همچنین شما می تونید برای وایرلس تون رمز هم بذارید .

روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Serial:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Serial از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل متنی درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. در صفحه ی باز شده نام و سریال و ایمیل را در کادر های خواسته شده در برنامه وارد کنید.

gazanfari بازدید : 233 تابستان 1392 نظرات (0)



با سلام 

می خوام تو این پست یه نرم افزار ساده و کاربردی برای تست سرعت اینترنت و یا هارد کامپیوتر برای دانلود بذارم . با این نرم افزار شما می تونید برای تست سرعت اینترنت سیمی (LAN) یا بیسیم (WLAN) و یا هارد کامپیوتر ، فلش مموری و یا هر هارد اکسترنال دیگری استفاده کنید . این نرم افزارو می تونید در ادامه مطلب دانلود کنید .

روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Serial:
اتصال خود را از اینترنت قطع کرده و نرم افزارو نصب کنید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Serial از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل متنی درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. در صفحه ی باز شده نام و سریال و ایمیل را در کادر های خواسته شده در برنامه وارد کنید.


آرمان امرایی بازدید : 221 تابستان 1392 نظرات (0)

 

 

در این مجموعه هفت بخش برای آموزش کامپیوتر وجود دارد که به ترتیب عبارتند از:

بخش اول: مفاهیم عمومی
بخش دوم: استفاده از کامپیوتر و مدیریت فایل ها
بخش سوم: واژه پردازی (Word)
بخش چهارم: صفحات گسترده (Excel)
بخش پنجم: پایگاه داده
بخش ششم: عرضه مطالب (Power Point)
بخش هفتم: اینترنت
برای دانلود به ادامه مطالب مراجعه کنید .....
آرمان امرایی بازدید : 224 تابستان 1392 نظرات (0)

 

 

دانش آموزان و دانشجويان عزيز با استفاده از اين نرم افزار كاربردي براحتي ميتوانيد مسائل بسيار پيچيده رياضي خود را حل كنيد اين نرم افزار بسيار كاربردي تمامي معادلات شما را در كمتر از 1 ثانيه برايتان حل ميكند نرم افزارalgebra solved از ساده ترين تا پيچيده ترين فرمول هاي رياضي را در خود گنجانيده است و براحتي آنها را برايتان حل مينمايد .

برای دانلود به ادامه مطالب مراجعه کنید ....

تعداد صفحات : 18

درباره ما
Profile Pic
دانلود رایگان، سایت دانلود با لینک مستقیم، از دانلود لذت ببرید!، دانلود نرم افزار، دانلود برنامه و بازی موبایل، دانلود بازی، دانلود کتاب، دانلود فیلم، دانلود گرافیک، دانلود مکینتاش، دانلود موزیک، دانلود آموزش,دانلود, لینک مستقیم, نرم افزار, موبایل, بازی, کتاب, گرافیک, بازی, اموزش, مکینتاش, موزیک, فیلم, انتی ویروس, فتوشاپ, ویندوز, مستند, انیمیشن, فونت فارسی, دیکشنری, download, crack, serial, office 2013, windows 8, antivirus, software, mobile, game, graphic, video, ebook, tutorial, audio, macintosh, nod32, idm, photoshop, \d sd nhkg,n, nhkg,n
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 141
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 1,900
  • باردید دیروز : 173
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,900
  • بازدید ماه : 2,914
  • بازدید سال : 23,225
  • بازدید کلی : 332,832